Followers

Sunday, 13 November 2011

Terima Kasih Allah

Okay , pagi malamm yg gelap ini . akuuuu bersedihh , dan aku tertanya - tanya dalam hati akuu ini . hmmm :/

Okay , kitaaa mulakann .

Ibu , knp kahwin dgan abah ? . mcam mane ibu bole kahwin dgan abah . ya allah , terima kasih kerana memberikan hadiah yg paling barmakna dalam hidup aku . kalauu bukan kerana ibu dan abah . mungkin aku tiada di duniaa ini . terma kasih Allah , akuu tahu aku hanya hambamu yg lemah . ampunkan dosa - dosa hambamu ini . akuu bersyukur kerana aku seorg yg sempurna . tidak mempunyai kecacatan , akuu bersyukur sangat - sangat ya allah . akuuu bersyukur mempunyai abah tiri yg beriman . dhea mengajar kami sekeluarga erti agama dah kehidupan . terimaa kasih abah kerana berada dalam keluarga kami .

TERIMA KASIH ALLAH (':

No comments:

Post a Comment